29 augustus 2022

Besturendag 2022

Bijeenkomst besturen van de Seniorenverenigingen Asten/Ommel en Heusden

Op 28 juli vond in “Hart van Heuze” in Heusden een gezamenlijke besturendag plaats van de seniorenverenigingen Asten/Ommel en Heusden. Het doel was o.a. kennismaking met elkaar en mogelijk afstemming van activiteiten.

Gasten waren wethouder Sociaal Domein Asten mw. Janine Spoor en een vertegenwoordiging van KBO Brabant bestaande uit Wim Fijten en Els van Daal.

Er werd met de gasten gesproken over de belangenbehartiging van de leden op de gebieden wonen, zorg en pensioenen. Onderwerpen, waarmee KBO Brabant en ook de gemeente zich intensief bezig houden.

Verder kwamen nog aan de orde de ledenwerving en wat spreekt jonge senioren aan. Ook werden de activiteitenprogramma’s van de beide afdelingen naast elkaar gelegd met de bedoeling om waar mogelijk van elkaar te leren.